ایونز درخواست از قوه قضاییه برای برخورد با هتاکان به رئیس جمهور - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن افرادی بر خلاف مشی و فرمایشات رهبر انقلاب دست به اقداماتی زدند که این روز ملی را به حاشیه برد،آنچنان که در این راهپیمایی در اصفهان شاهد شعارهایی علیه رئیس جمهور بودیم موضوعی که برای اولین‌بار نبود و سال‌های گذشته نیز به گونه‌ای دیگر شاهد چنین حاشیه‌سازی‌هایی علیه افراد و مقامات مختلف در کشور بوده‌ایم . 

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود:« به نظر شما قوه قضاییه با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب چه برخوردی با هتاکان به رئیس جمهور و سایر افراد کشور باید بکند؟»

با خودی ها کاری ندارند 

برخی از کاربران خبرآنلاین بر این باور بودند که با توهین کنندگان  برخورد نمی شود و این افراد از هیچ کسی نمی ترسند. مثلا کاربری به ماجرای جنجالی نماینده سبزوار اشاره کرد و نوشت:« اگر عنابستانی تنبیه شد این خودسر ها هم تنبیه میشن!» 

عرشیا هم نوشت:« مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمیفته، از این گونه پرونده ها زیاد دیده ایم و نتیجه خنده دارش رو …» علی هم نوشت:« به نظرم اینا کاسه داغتر از آش هستند و از کفار بدترند بالاخره باید به یک نفر اعتقاد داشت اینا حتی تابع رهبری هم نیستند.» 

کاربری به اسم حکیم باشی نیز برای خبرآنلاین نوشت:« هتاکی به رییس جمهور کار پسندیده ای نیست.» علیرضا حسنی هم برای خبرآنلاین نوشت:« درست یا غلط آقای روحانی رییس جمهور منتخب می باشد. در نیجه باید به ازای توهین به ۲۴ میلیون رای دهنده به آقای روحانی ؛ ۲۴ سال زندانی شوند.» 

سیدعلی هم نوشت:« یه بار اسید روی صورت زن و بچه مردم می ریزن به بارم به کسانیکه در حکومت هستن هتاکی می کنن.» فردی هم نوشت:« با خودی ها کاری ندارند.» 

کابری هم که نامش را منتشر نکرده است نوشت:« هیچ کس هیچ کاری نمیتونه بکنه چون آمران این افراد متأسفانه از هیچ کس نمیترسن.» سالار نیز نوشت:« هیچ اتفاقی نمی‌افته! چون این جریان کاملاً برنامه ریزی شده هست… کدوم آدم عادی جرات این کار رو داره؟!»

مازیار نیز نوشت:« نه تنها برخوردی باهاش نشده بلکه مجوز تردد نمایندگان در خطوط ویژه هم صادر شده. پیدا کنید عدالت را؟؟؟!!!.» 

درخواست از قوه قضاییه برای برخورد با هتاکان به رئیس جمهور

شلاق در ملاءعام!

در این میان برخی از کاربران خبرآنلاین هم خواستار برخورد قانونی قوه قضاییه با هتاکان به رئیس جمهور بودند. به طور مثال، حسنعلی نوشت:« به نظرم اگر قوه قضاییه بخواهد براساس عدل و داد عمل کند حتما باید با هر خلاف قانونی برخورد مناسب نماید حال شما قضاوت کنید که با هتاکی و بدزبانی چگونه باید طرف شد، قطعا سکوت راهکار نیست.» 

حسنی کرمی هم برای خبرآنلاین نوشت:« قوه قضائیه باید با افراد، نشریات، شخصیتها و احزاب و همه افترا زنندگان و توهین کنندگان به پیامبر خدا؛ ائمه دین؛ مراجع، رهبری، اسلام؛ قرآن؛ مردم؛فقرا؛ مستضعفان؛ منتقدان سیاستها؛ شخصیتهای مذهبی و شخصیتهای ملی و همه کسانی که قانون توهین به آنها را جرم دانسته، باید به اشد وجه مقابله کند.» 

فردی هم نوشت:« شلاق در ملاءعام اگر در ملا عام فحش داد تا آخر عمرش یادش می مونه از این کارا نکنه.» زهرا حسینی نوشت:« اهانت بداست چه رییس جمهوربه مردم منتقدش توهین کند چه بعضی افراد به رییس جمهور اهانت کنند. هر دو طرف باید شدیدا مجازات شوند هم رییس جمهور توهین کننده هم دیگران. توهین کلا نشونه کم آوردن در منطقه ازطرف هرکی میخواد باشه.» 

واکنش قوه قضاییه به توهین به رئیس جمهور

کاربران خبرآنلاین، درحالی  نظرات خود را درباره توهین به حسن روحانی در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح کردند که غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، درباره توهین به رئیس جمهور در اصفهان گفت: درباره توهین را خلاف اخلاق و قانون می دانیم و زیبنده نیست در جامعه توهین را خطاب به اشخاص و مقامات کشوری بشنویم. در اصفهان اتفاقی توسط جمع محدودی اتفاق افتاد. مطلع شدید دادستان اصفهان بلافاصله بعد از این حادثه به اداره کل اطلاعات استان اصفهان اعلام کردند باید مقصران و مسببان و افرادی که در این اقدام نقش داشتند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی افزود: تا جایی که چهارچوب مقامات قانونی وجود دارد، دادستان اصفهان راسا پیگیری می کند. ولی باید به این نکته هم توجه داشت در قانون کاهش مجازات حبس، پیش بینی شده است اهانت به مقامات نیازمند شکایت شاکی خصوصی است. علاوه بر پیگیری های دادستان اصفهان، اگر شکایتی هم به دست ما برسد، رسیدگی قانونی می کنیم. مجموعه این اقدامات آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

۲۷۲۱۵

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.