ایونز دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با خانواده شهید همکار - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید محمد موسوی زاده در این دیدار تصویری با بیان این که فلسفه و اصل موضوع این است که به یاد ایثارگران باشیم گفت: نکوداشت نام و خاطره شهدای والامقام همواره باید به نحوی شایسته انجام شود.

وی با اشاره به این که هر عزت و اقتداری که نظام اسلامی دارد و توسعه که پیدا کرده، در وحله اول به برکت خون شهدا و ایثارگری آن بزرگواران است افزود: قطعاً صبر و بردباری و متانت خانواده شهدا هم در همه توفیقات نقش مستقیم و بی بدیل داشته و می بایست این ارزش ها را قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که در صحنه عمل، با رفتارمان و خدمت شایسته تر به مردم، این فرهنگ غنی دینی و اسلامی و ایثار و شهادت را که مایه اصلی پیروزی انقلاب و جنگ و افتخار جمهوری اسلامی ایران است را حفظ کنیم.

گفتنی است: در خاتمه این دیدار، لوح تقدیر و هدیه ای از سوی این شرکت به خانواده معظم این شهید گرانقدر اعطا شد.

یادآور می شود: شهید حمیدرضا اسفنجانی در تاریخ ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۴۸ متولد شده و در روز ۲۲ اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیات شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

خاطرنشان می سازد: این دیدار تصویری با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان استان، معاون سپاه ناحیه سمنان و فرمانده پایگاه * بسیج نور و مشاور امور ایثارگران و امور زنان و خانواده شرکت توزیع برق استان سمنان همراه بود.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.