ایونز سیمان شاهرود به عنوان واحد صنعتی سبز در سطح استان شناخته شد - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان تجلیل از مدیر عامل سیمان شاهرود در اداره کل محیط زیست استان سمنان صورت پذیرفت .

 در این مراسم که با حضور مدیر کل محیط زیست استان و دیگر مدیران آن سازمان در سالن جلسات و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، از محمد رضا بازوی مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود ، به دلیل رعایت الزامات و استاندارد های زیست محیطی وپیروی این شرکت از خط مشی کیفیت، ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست با اهدا  تندیس سیمین و لوح  تقدیر تجلیل به عمل آمد.
محمد رضا بازوی در این مراسم  ضمن تشکر از خانواده بزرگ سیمان شاهرود اظهار داشت؛ بدون شک ، تلاش و تعهد به حفاظت از محیط زیست در میان کلیه همکارانم ، در انتخاب واحد صنعت سبز برتر استان بسیار تاثیر گذار بوده است .
وی افزود: در کنار  رشد و توسعه صنعت ،سیمان شاهرود ، نگاه ویژه ای به امور مرتبط بامحیط زیست دارد و با اجرای اقدامات اصلاحی زیست  محیطی در بلند مدت  در حفاظت از محیط زیست منطقه گام موثری برداشته است .

مدیر کل محیط زیست استان در این مراسم فرموند ایجاد انگیزه در صنایع بخصوص صنایع سیمانی بسیار خوب و سازنده است و خوشبختانه در چند سال اخیر سیمان شاهرود با تلاش و اقدام در راستای قوانین و مقررات زیست محیطی توانسته افتخار عنوان صنعت سبز را بدست اورد.
 در ادامه ایشان اعلام نمودند انتخاب واحدهای صنعتی سبز بر اساس اصول علمی و آماری می باشد و اظهار داشتند شاخص‌های اصلی انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز بر اساس مدیریت فاضلاب، مدیریت آب، مدیریت پسماند، پیشگیری از آلودگی هوا و شاخص های زیست محیطی دیگر می باشد
 در مراسم مذکور ، شرکت سیمان شاهرود به دلیل فعالیتهای تاثیر گذار در اشاعه ی فرهنگ محیط زیست و استقرار و جاری سازی سیستم مدیریت زیست محیطی(EMS) اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده است تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.