ایونز شهردار اردبیل در دیدار با منتخبی از تشکل های دانشجویی اردبیل : شهرداری ها نهاد عمومی و غیر دولتی می باشند - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل:حمید لطف الهیان شهردار کلانشهر اردبیل گفت :بودجه مالی شهرداری بصورت علنی و در حضور اصحاب محترم رسانه تقدیم شورای اسلامی شهر گردید و همه شهروندان می توانند با حضور در شورای اسلامی شهر تمامی لوایح بودجه سال آینده را بررسی نمایند.
لطف اللهیان که با دعوت از دانشجویان در این جلسه حضور یافته بود افزود: شاکریم بر پروردگار متعال که چنین جلسه ای برگزار شد تا برخی مسائل موجود رفع ابهام شوند. شهرداری ها نهادی عملیاتی بوده و در خط مقدم خدمت قرار گرفته اند که میتوانند بدون واسطه در کنار مردم قرار بگیرند. 

وی گفت: همشهریان میزان تغییرات در شهر را با سال های گذشته بررسی نمایند سرعت تغییرات در سطح شهر اردبیل به نسبت سال های گذشته افزایش یافته است و شاهد جهشی جدی در توسعه عمرانی اردبیل هستیم.

شهردار در خصوص روند عملیاتی بزرگترین پروژه تاریخ شهری اظهار داشت : حجم عملیاتی پروژه پل قدس معادل است با تمامی تقاطع های غیر همسطح احداث شده در شهر اردبیل و نزدیک سه هکتار عرشه در پل قدس وجود دارد. 
اگر عملیات پل قدس آغاز نمیشد, امروز می بایست با مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان قرار داد بسته میشد. این پروژه در حال اتمام است و دستگاه های نظارتی ناظر و شاهد عملیات های مالی پل قدس هستند. 

لطف الهیان گفت: اگر شهرداری به دنبال فعالیت سیاسی بود اقدام به کارهای نمایشی می کرد نه اجرای پروژه بزرگ پل قدس ما در شهرداری بدنبال کار اصولی و پرهیز از پروژه های خارج از اولویت هستیم و اگر شرکت هنزا را بعنوان پیمانکار پل قدس انتخاب کردیم زیرا که این شرکت بیش از دویست تقاطع غیر همسطح در سطح کشور اجرا کرده‌است.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.