ایونز شهر نهاوند در استان همدان نارنجی شد - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از نهاوند ؛ مراد ناصری با اعلام اینکه در پی نارنجی شدن این شهر، ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به نهاوند ممنوع است، گفت:
با اعلام شدن وضعیت نارنجی شهرستان نهاوند از ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۶ اسفندماه، ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان نهاوند ممنوع است. 

فرماندار نهاوند که شامگاه دوشنبه ۲۵ اسفندماه در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان نهاوند سخن می گفت، خاطرنشان کرد: تردد هر گونه خودرو با پلاک غیربومی در سطح شهرستان نهاوند در هر ۲۴ ساعت یکبار ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه با همت و همکاری مردم و اعضای ستاد پیشگیری کرونا، در کوتاه ترین زمان وضعیت نهاوند را از نارنجی به شرایط عادی بازمی گردانیم، افزود: از مردم نهاوند درخواست می کنیم در روزهای پایانی سال از برگزاری هر گونه تجمع در مکان های عمومی به ویژه آرامستان ها، مراکز خرید و خیابان ها خودداری کنند. 

ناصری با بیان اینکه تصمیمات جدید ستاد کرونا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار داشت: ترددها از طریق دوربین های نظارتی و پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر ثبت و رصد می شود و برای فرد متخلف پیامک جریمه ارسال خواهد شد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.