ایونز صدور اسناد تک برگ کاداستری برای۴۵۰ هزار هکتار اراضی ملی در سال ۹۹ - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان جعفر مرادی حقیقی که در جلسه مشترک اداره ثبت اسناد و مدیران ادارات منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستانهای استان سمنان کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان سمنان سخن می گفت افزود: در راستای قانون جامع کاداستر تاکنون برای تهیه نقشه های کاداستر بیش از ۱۳۳ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی استان سمنان در حال انجام انعقاد قرار داد با شرکت های مشاور می باشد.
وی ادامه داد: این تعامل ایجاد شده بین ادارات کل ثبت اسناد ، منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان  و تأکیدات رئیس دستگاه قضا فرصت مناسبی است تا طرح کاداستر به طور کامل برای عرصه های ملی و دولتی استان اجرا و برای تمامی پلاک های ثبتی اسناد تک برگ صادر شود.
این مسئول منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان  طرح کاداستر را اقدامی زیربنایی برشمرد و ابراز کرد: اجرای این طرح از ضروریات توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نیز ابزار مهم فنی، حقوقی و اطلاعاتی محسوب می شود.
جعفر مرادی حقیقی خاطر نشان کرد: اجرای طرح کاداستر یکی از اقدامات مهم و اساسی است که نقش بسزایی در شفافیت و جلوگیری از پدیده زمین خواری و فساد در معاملات ایفا می نماید.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بر سرعت بخشی در اجرای طرح کاداستر تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای این طرح ضروری و لازم است تا کمیته فنی ممیزی با سرعت بیشتری نسبت به تأیید و تحویل نقشه های اصلاحی به حوزه های ثبتی مربوطه جهت صدور اسناد تک برگ اقدام کند.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.