ایونز ضرورت تعامل بانک‌ها با تولیدکنندگان - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با بیان اینکه این ستاد با هدف احیا و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید به فعالیت می پردازد، گفت: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند.
او با بیان اینکه بانک ها در راستای رونق و جهش تولید باید در پرداخت تسهیلات بانکی همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی و صنعتی استان داشته باشند، اظهارکرد: در شرایط فعلی تنها راه مقابله با تحریم‌ها رونق تولید و اشتغال است و تعامل بانک‌ها با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع می‌تواند مسیر تولید را هموارتر کند.
جمالی پور با تاکید برنقش مهم بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: همه نگاه‌ها باید به تسهیل گری و کمک به حوزه اقتصاد و تولید معطوف شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه مهم ترین نیاز کشور تولید است،اضافه کرد: واحدهای تولیدی چرخش اقتصادی بانک‌ها را بر عهده دارند و حمایت از بخش های تولیدی و صنعتی موجب رونق فعالیت بانک ها می شود.
او خاطرنشان کرد: امروز در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و باید مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با هم افزایی و همبستگی برای کمک به حل مشکلات تلاش کنند.
جمالی پور ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات صنایع تولیدی استان استفاده کنیم بنابراین تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است.
او با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی، تاکید کرد: براساس مصوبه این ستاد هیچ دستگاه خدمات‌رسانی حق ندارد اشتراک آب، برق و یا گاز واحدهای تولیدی را بدون هماهنگی با استانداری قطع یا ابطال کند.
این مقام مسئول تاکید کرد: با تمام توان از واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت می کنیم و اجازه نمی دهیم مدیری با سهل انگاری موجب تعطیلی یک روزه واحدهای تولیدی شود.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.