ایونز عشایر از ذخایر عظیم و پایان ناپذیر انقلاب هستند - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین از اروند، سردار سرتیپ پاسدار علی تنگسیری یکشنبه در نخستین همایش نقش عشایر در دفاع مقدس که در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت: مردم خوزستان به ویژه عشایر غیور و مرزدار این استان در برخی عملیات‌های نظامی دوران دفاع مقدس که در حوزه این استان انجام شد، نقش محوری و اساسی داشتند.

وی افزود: جامعه سلحشور عشایری همواره از پیشگامان تحقق آرمان های انقلاب بوده و در تبعیت از ولایت فقیه و رهبری و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی حضور چشمگیر و تحسین برانگیزی داشته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به همراهی عشایر خوزستان در طول دوران انقلاب اسلامی گفت: عشایر بعنوان مرزبانان این کشور در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در عملیات‌های مختلف جانفشانی کردند.

سردار پاسدار تنگسیری گفت: عشایر دلاور این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند و نشان دادند همواره و در همه حال حامی نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند، آنها شهید دادند تا انقلاب و اسلام زنده بماند.

وی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت نظام در همه عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: همبستگی که در عشایر در همسویی با نظام و انقلاب وجود دارد نماد عینی این وحدت است.

وی راه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در گرو تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: تا مادامی که عمل به فرامین رهبری و حرکت در مسیر رهنمودها و اندیشه‌های ایشان سرلوحه کار آحاد ملت باشد، هیچ آسیب، گزند و تهدیدی متوجه کشور نخواهد شد.

سردار تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اساسی‌ترین وظیفه مسوولان، حل مشکلات اقتصادی مردم است افزود: مسوولان بخصوص دولتمردان با درایت و برنامه‌ریزی مدون به دنبال چاره‌جویی حل نیازهای مردم باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هدف دشمن توطئه است و سعی دارد میان مردم و مسوولان فرافکنی ایجاد کند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی بسیار غنی است و دشمن توانایی از پا درآوردن ما را ندارد، همانگونه که دشمن در هشت سال دفاع مقدس برابر ما زانو زد اکنون نیز زانو خواهد زد، ما در آب‌های خلیج فارس و هرجای دیگری آماده مقابله با دشمن هستیم.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.