ایونز لزوم حمایت دستگاه‌های مسئول از فعالیت‌های آموزشی در شهرستان اهر - آی ونز

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، ‌احمد محرم زاده ظهر روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش منطقه اهر عنوان کرد: اهر و هریس یکی از شهرستان های پر افتخار آذربایجان بوده و در راس آن ارسباران هم نگین این خطه به شمار می رود.

وی ادامه داد: مردمان خطه‌ی ارسباران در طول تاریخ همیشه جان فشانی کرده و ‌علمای بسیاری از این دیار پرورش یافته شده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: ارسباران در طول انقلاب اسلامی خدمات شایانی را به خود اختصاص داده ولی توسعه‌ی چندانی نداشته در این راستا نیازمند حمایت مسئولان هستیم تا شاهد پیشرفت روز افزون این خطه باشیم.

نماینده ی مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این منطقه دانش آموزان پر استعدادی را پرورش داده و لازم است برای هرچه بهتر پرورش دادن علمای بیشتر اقداماتی اتخاذ شود.

او در ادامه بیان کرد: شهرستان اهر از لحاظ صنعت کمی عقب بوده و این منطقه می طلبد نواقصات را حل کنیم تا شاهد هرچه بهتر شدن و پیشرفت شهرستان باشیم.

محرم زاده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بودجه سال۱۴۰۰ افزود: یکی از معضلات در بودجه ارز ۴۲۰۰هزار تومانی است که اگر در جای خود مصرف شود باعث گرانی و تورم نمی گردد.

او اضافه کرد:دولت برای حمایت از قشرهای ضعیف و کنترل قیمتها در بازار یارانه هایی به بخش تولید و مصرف اعطا میکند تا محصول نهایی به قیمت کمتری به دست مصرف کننده داخلی برسد اما این روزها کاهش ارزش پول ملی در مقابل ارز های خارجی، صادرات و خروج غیر قانونی انواع کالاها از جمله کالاهای یارانه ای داخلی را به شدت به صرفه کرده است.

محرم زاده در پایان خاطر نشان کرد: امید است با حمایت مسئولان تمامی مشکلات کشور حل و فصل شود تا مردمان زندگی توام ‌با آرامش و آسایش داشته باشند.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.