ایونز مربی تیم استعفا نداد، رفته برای استراحت! - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سمیرا زرگری مربی تیم ملی اسکی بانوان با مشکلات زیادی روبرو شد. ابتدا همسر سابقش او را ممنوع الخروج کرد تا نتواند همراه با تیم ملی عازم رقابت های بین المللی ایتالیا شود. در ادامه هم به خاطر مشکلات به وجود آمده تصمیم به استعفا از تیم ملی گرفت.

عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی اما می گوید او از تیم ملی نرفته است: «خیر ایشان استعفا نداده. تنها اعلام کردند می خواهند مدتی از فضای مربیگری فاصله بگیرند. شاید یک هفته شاید هم دو هفته دیگر برگردند.»

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد او به دلیل اختلاف با مسئول یکی از پیست ها در نهایت همه چیز را بی احترامی به خود قلمداد کرده و تصمیم به استعفا گرفته است. نظریان ادامه می دهد: «بالاخره فشارهایی هست. من در بخشی از این مسئله بودم. تمام تلاشم این بود که تعامل به وجود بیاید. بالاخره صحبت هایی در جلسه شد. گله گذاری هایی شد. من نمی گویم این مشکلات لاینحل نیست ولی بالاخره همه باید صبور باشند. دوست داریم این مشکلات در مجموعه فدراسیون حل شود.»

او اضافه می کند: «خانم زرگری خداحافظی نکرده اند. ما دوست داریم که همه برگردند. فشار روحی و روانی هست. این وظیفه من فدراسیون است تا کمک کنم شرایط بهتر شود. تمام تلاش خود را به کار می گیریم.»

او درباره ماجرای ممنوع الخروجی زرگری به دلیل شکایت همسرش می گوید: «این مسئله شخصی است و فدراسیون می تواند فقط تا یک حدی به موضوع ورود کند. تلاش ما این است که مشکل حل شود ولی گاهی وقت ها بعضی موارد در اختیار ما نیست.»

۲۵۲ ۲۵۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.