ایونز مزایا و معایب تخت خواب تاشو - آی ونز

در دهه های گذشته مجموعه های بزرگی برای رفع این مشکل راهکارهای گوناگونی پیدا کرده اند و به تولید محصولاتی با عنوان تخت خواب تاشو اقدام کرده اند. تخت تاشو به دلیل مکانیزمی که دارد این امکان را به شما می دهد تا در زمان هایی که به تخت نیاز ندارید آن را جمع کرده و از فضای موجود نهایت استفاده را داشته باشید. قطعا شما هم نام این محصول را شنیده اید اما در انتخاب آن تردید دارید.

در این مطلب به مزایا و معایب تخت خواب تاشو خواهیم پرداخت. حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید چراکه به این موضوع اشاره کردیم تا با اتخاذ چه راهکارهایی می توانید معایب آن را به صفر رسانده و از این محصول به راحتی استفاده نمایید.

مزایا:

  • بستن تخت در زمان هایی که به آن نیاز نداریم.
  • استفاده حداکثری از فضای اتاق خواب یا محل کار

معایب:

  • احتمال باز شدن ناگهانی و افتادن تخت خواب
  • مشکل بودن جا به جایی در هنگام اسباب کشی
  • فرسوده شدن و خراب شدن جک

به نقل از گزارشگر خبر آنلاین، گروه تاشوسازان یکی از مجموعه های بزرگ در ایران می باشد که بصورت تخصصی به تولید تخت خواب تاشو می پردازد. این مجموعه با چندین سال تجربه و فعالیت تخصصی در این حوزه توانسته با راه کارهایی نوین این معایب را به صفر رسانده تا مشتریان بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. همچنین انواع مدل های تخت تاشو تاشوسازان با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و با کیفیت ترین متریال های موجود در بازار ساخته می شود.

تخت تاشو

در خصوص مشکل بازشدن ناگهانی تخت که در بالا به آن اشاره کردیم، این شرکت از یک مکانیزم کاملا حرفه ای به نام قفل ایمنی در محصولات خود استفاده می کند. طی تحقیقات انجام شده فقط ۲ شرکت هستند که توانسته اند این مکانیزم را در محصولات خود پیاده سازی کنند. به کمک قفل ایمنی تخت به هیچ عنوان تا زمانی که قصد استفاده از آن را نداشته و قفل ایمنی را باز نکرده باشید امکان باز شدن و افتادن را ندارد.

مجموعه تاشوسازان در خصوص راه کارهای دیگری که برای رفع این معایب در نظر گرفته اند در یک مقاله مفصل همراه با ویدیو به آن پرداخته اند. پیشنهاد می کنیم که حتما با کلیک بر روی متن زیر به صفحه اصلی این مقاله رفته و ویدیو را با دقت مشاهده نمایید.

معایب تخت تاشو دیواری

جهت مشاهده محصولات و قیمت تخت تاشو به سایت تاشوسازان به نشانی tashosazan.ir مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.