ایونز مزیت های یادگیری زبان در کلاس خصوصی - آی ونز

از این رو پیدا کردن یک کلاس  با یک مدرس مجرب و حرفه ای بسیار در این گونه کلاس ها حائز اهمیت می باشد در نتیجه زبان آموزان برای این موضوع به جستجو و تحقیق می پردازند تا بهترین گزینه را انتخاب نمایند. در این خصوص موسسات بسیاری با بهره مندی از بهترین پتانسیل های آموزشی سعی در برگزاری بهترین کلاس های تدریس خصوصی زبان از جمله زبان انگلیسی، فرانسه، ‌ آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ‌ چینی، روسی، ‌ ژاپنی، سوئدی و… و. کرده اند. در این خصوص موسسه زبان دهخدا با استفاده از دپارتمان های مجزای خود برای زبان های مختلف به برگزاری کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و حضوری پرداخته است با ما همراه باشید تا با مزایای کلاس های این موسسه بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های کلاس های خصوصی زبان های خارجی

موسسه زبان دهخدا با پشتوانه آموزشی خود و با بهره مندی از کادر آموزشی مجرب و حرفه ای و تشکیل دپارتمان های مختلف آموزشی برای اکثر زبان های زنده دنیا به تدریس خصوصی زبان می پردازد، این کلاس های آموزشی در تمامی سطوح و سنین برگزار می شود. البته برخی از کلاس ها با نام کلاس های نیمه خصوصی که متشکل از گروهی از افراد با تعداد پایین است که معمولا قصد تحصیل با یکدیگر را در یک دوره آموزشی دارند نیز برگزار می شود. در این کلاس ها افراد هدف یکسانی از یادگیری زبان دارند. زبان هایی که به صورت خصوصی در موسسه زبان دهخدا برگزار می شوند عبارتند از زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، چینی، کره ای، ژاپنی، پرتغالی، ‌ روسی، عربی، دانمارکی، سوئدی، رومانیایی، ارمنی، صربستانی، نروژی، مالایی، چکی، لهستانی و… است.

 نحوه برگزاری کلاس های خصوصی

مزیت های یادگیری زبان در کلاس خصوصی

کلاس های خصوصی زبان در آموزشگاه زبان دهخدا با تعداد جلسات کمتر از کلاس های گروهی برگزار می شود. البته براساس نیاز زبان آموز این جلسات می تواند افزایش یابد زیرا هدف از برگزاری کلاس زبان آموزش زبان است و تنها برای تمام کردن یک دوره یا کتاب و رفتن به سطح بعد کلاس را برگزار نمی کنیم در نتیجه دوره های زبان در این آموزشگاه می تواند از لحاظ برگزاری کلاس متغیر باشد. دوره های خصوصی زبان در موسسه زبان دهخدا به صورت ده جلسه ای برگزار می شود و براساس نیاز شما این جلسات مشخص و بررسی می گردد.

کلاس خصوصی زبان حضوری

براساس درخواست زبان آموز دوره های خصوصی در محل آموزشگاه برگزار می شود و در صورت نیاز آموزشگاه زبان دهخدا قابلیت اعزام مدرس به منزل یا محل کار را نیز خواهد داشت که این موضوع براساس نیاز زبان آموزان بررسی و اجرا می شود. هر چند در محیط موسسه براساس امکانات آموزشی شما می توانید از آموزش مناسبی برخوردار باشید و از تمامی پتانسیل موسسه در جهت تدریس استفاده خواهد شد. مدت زمان و تعداد جلسات نیز براساس نیاز شما مقرر می شوند تا در زمان دلخواه بتوانید آموزش خود را به بهترین وجه تکمیل نمایید.

کلاس خصوصی زبان آنلاین

با توجه به شرایط بوجود آمده و شیوع بیماری کرونا برخی از افراد ترجیح می دهند تا کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار نمایند که آموزشگاه زبان دهخدا که یکی از اولین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آنلاین زبان بوده این امکان را برای زبان آموزان پدیده آورده تا در یک پلتفرم آموزشی مناسب با برخورداری از بهترین امکانات آموزشی آنلاین به یادگیری زبان در هر مکان و زمانی تنها با داشتن یک اینترنت و لپ تاپ یا تلفن همراه بپردازند. حتی برگزاری این کلاس ها برای افراد خارج از ایران فراهم می باشد و نیز تعیین سطح نیز به صورت آنلاین برگزار می شود و شما نیازی به حضور در موسسه نخواهید داشت. تعداد جلسات و زمان برگزاری این کلاس ها نیز براساس شرایط زبان آموز مقرر می شود.

مزایای کلاس خصوصی زبان موسسه زبان دهخدا

آموزش در کلاس خصوصی و تمرکز اساتید بر تنها یک زبان آموز و اختصاص دادن تمامی وقت کلاس به یک نفر از جمله مهمترین مزایای آموزش خصوصی است و همچنین مشخص کردن زمان کلاس براساس زمان بندی نیز این امکان را برای زبان آموز بوجود می آورد تا بتواند در زمان های خالی خود به آموزش زبان بپردازد. از این رو کلاس های خصوصی برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی برای آموزش زبان است. آموزشگاه زبان دهخدا نیز با استفاده از برنامه ریزی دقیق و بهره مندی از بهترین منابع آموزشی و اساتید معتبر در حوزه آموزش زبان به برگزاری کلاس های خصوصی زبان به صورت کاربردی و مکالمه محور به صورت حضوری و آنلاین پرداخته تا بتواند نیاز افراد، در خصوص آموزش زبان را رفع نماید تا بدون هیچ مشکلی زبان دلخواه و مورد نیاز خود را فرا بگیرند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت آموزشگاه زبان دهخدا و یا برقرای تماس با این موسسه کلاس خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به یادگیری زبان نمایید.

 

  ۲۱۲۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.