ایونز موافقت شورای اسلامی شهرکرد با ۵ پیشنهاد شهرداری؛ جابجایی ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ها - آی ونز

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، فرهاد رئیسی در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی با اشاره به کاهش تعداد مراجعه‌کنندگان و بیماران به بیمارستان‌های استان اظهارداشت: اعمال محدودیت‌ها و قرنطینه در استان و همکاری و همراهی مردم و کسبه و بازاریان با مسئولان سبب خروج شهرستان شهرکرد از وضعیت قرمز شد. 
وی با اشاره به پیشنهادات شهرداری افزود: جابجایی ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مطالعات و طراحی مجتمع فرهنگی درازگوش برای مطالعات طرح‌های شهرسازی و جابجایی ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل مازاد پارکینگ‌ به سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در خصوص تملک جهت پارکینگ فردوسی از جمله پیشنهادات شهرداری بوده است. رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: مجوز برگزاری مناقصه ۱۶.۵ میلیارد تومانی برای احداث ساختمان شهرداری منطقه دو با ۷.۵ میلیارد تومان آن در بودجه سال جاری جهت انجام مطالعات کاربردی صادر شد. رئیسی با اشاره به موافقت شورای شهر با جابجایی اعتبار در زمینه فضای سبز ادامه داد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از پروژه ایزوله نمودن منبع آبی تهلیجان به احداث بوستان حافظ و احداث آبشار و بهسازی و نوسازی اقبال لاهوری اختصاص می‌یابد.
 وی گفت: همچنین اعضای شورای شهر با جابجایی ۳۰۰ میلیون تومان از پروژه تغییر و تجهیز سوله کشتارگاه به اجرای پروژه توسعه شبکه روشنایی، فضای سبز و گل‌کاری و کیفیت‌بخشی فضای سبز موافقت نمودند.
 رئیس‌ شورای اسلامی شهرکرد گفت: سازمان، سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اقدامات خوبی تاکنون انجام داده است اما تغییر قیمت کالا و اجناس سبب شد تا تجهیزات لازم را نتوانند خریداری و تامین کنند. 
طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: دستگاه‌ها باید وظایف خود در برابر شهرداری به ویژه در مباحث پروانه ساختمانی را به درستی اجرا کنند تا شهرداری هم بتواند از طریق این درآمدها به توسعه شهر کمک کند. 
علیرضا توکلی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اجرای طرح ممیزی گفت: در زمانی که طرح دورکاری در حال اجرا است می‌طلبد از ظرفیت نیروهایی که حضور فیزیکی در اداره ندارند برای مغایرت‌یابی‌ها در بحث ممیزی استفاده شود. 
امامقلی بلالی رئیس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه مدیریت شهری باید به خیران جهت توسعه شهر کمک کند، بیان کرد: تا جایی که امکان دارد و قانون اجازه می‌دهد در راستای کاهش بروکراسی اداری و کمک به خیران باید کمک کنیم.
 مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: حضور خیران در شهر علاوه‌بر کمک به پیشرفت شهر، زمینه اشتغال افراد را هم فراهم می‌کند. 
حمید فتح‌اللهی رئیس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه ۳ ماه تا پایان سال باقی مانده و در آستانه سال جدید هستیم باید در بحث اعتبارات به سازمان‌های متولی ازجمله سیما، منظر و فضای‌سبز شهری و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کمک شود تا در این شرایط کرونایی بتوانند فضای شهر را با نشاط کنند.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.