ایونز نظام ارجاع الکترونیکی در مراکز خدمات جامع سلامت هرمزگان فعال شد - آی ونز

به گزارش آی ونز، دکتر عبدالجبار افزود: در این برنامه مردم با مراجعه به پزشک مرکز خدمات جامع سلامت توسط پزشک مرکز معاینه و پرونده الکترونیک سلامت بیمار تکمیل می شود ودر صورت تشخیص و نیاز به متخصص یا فوق تخصص به کیلینک ها و بیمارستان ها ارجاع داده می شود.

وی بیان کرد: در این برنامه پزشک مرکز بصورت الکترونیکی از طریق سامانه نوبت دهی، نوبت‌های مراکز و متخصصین را در تمامی مراکز سطح ۲ و ۳ که تحت پوشش دارد، مشاهده می‌کند و طبق نظر پزشک مرکز و یا خود بیمار نوبت اخذ می‌شود؛ نوبت اخذ شده با مشخصات بیمار به اطلاع او می رسد و در سامانه ثبت می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: بیمار پس از معاینه توسط پزشک متخصص تحت درمان همان پزشک متخصص قرار گرفته و پرونده برای پیگیری به سطح یک بازگشت داده می‌شود که در نتیجه بیمار نیاز به ادامه درمان در یک سطح بالاتر یا همان سطح دارد و در این صورت مجددا مانند روال نوبت دهی قبلی به پزشک دیگر ارجاع می شود.

وی اضافه کرد: پذیرش مراجعین در صورتیکه از طریق نظام ارجاع به کلینک و بیمارستان‌ها صورت گیرد، مشمول تعرفه‌های دولتی خواهد شد و با این کار ضمن تسهیل در روند درمان بیماران صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه های درمانی بیماران صورت خواهد گرفت.

ذاکری اظهارکرد: اجرایی شدن این طرح می‌تواند نقش بسزایی دربهبود و پیشگیری از بیماری در بیماران داشته و شاهد پیشرفت در وضعیت سلامت بیماران و رضایتمندی مردم باشیم.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 19 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها