ایونز نقش ویژه رونالدو در فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی! - آی ونز

به گزارش خبرگزاری آی ونز؛ مشکل یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس فقط به پرداخت مطالبات برنمی‌گردد و به دلایل دیگری هم از مدیران باشگاه ناراضی است. سرمربی پرسپولیس از جذب نبیل باهویی بدون اطلاع کادر فنی هم به شدت عصبانی شده و حتی در مصاحبه‌های خود این را بیان کرده است. از طرفی او در مجموع هم از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه چندان رضایت ندارد و معتقد است ترکیب فعلی تیمش به خصوص در خط حمله کمبودهایی دارد.

موضوع دیگری که به شدت باعث تعجب و ناراحتی یحیی شده این است که باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد انجام نداده است. با وجود اینکه قرارداد گل‌محمدی و پرسپولیس به سال آخر خود رسیده ولی درویش هنوز اقدامی برای تمدید انجام نداده و احتمالا منتظر عملکرد این فصل پرسپولیس است تا برای تمدید اقدام کند. اتفاقی که باعث شده سرمربی پرسپولیس احساس کند مدیریت باشگاه حمایت صد درصدی از او نمی‌کند.

آخرین موضوعی که در چند وقت اخیر دلخوری سرمربی پرسپولیس را به دنبال داشته نحوه برخورد و استقبال مدیران این باشگاه از تیم النصر در زمان ورود به تهران است. موضوعی که حتی در مصاحبه‌های گل‌محمدی و بازیکنان هم به چشم می‌خورد و آن‌ها از ذوق‌زدگی مدیران پرسپولیس برای حضور کریستیانو رونالدو ناراحت هستند و اعتقاد دارند این مسئله در باخت هفته نخست تاثیرگذار بوده است.

برای خواندن مشروح این گزارش اینجا را کلیک کنید.

۲۵۸ ۲۵۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.