ایونز هشتمین جشنواره رسانه‌ها و دوسالانه نقاشی در قزوین برگزار می‌شود - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هشتمین دوسالانه نقاشی قزوین با هدف توسعه هنر نقاشی در استان و کشف، معرفی و حمایت استعدادهای جوان در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

او افزود: پیرو جلسه با آقای امین علی نیا رئیس انجمن هنرهای تجسمی مقرر شد این دوسالانه که چندین سال است برگزار نشده، احیا و در سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

اسماعیلی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مقرر شد هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین نیز پس از چند سال وقفه در سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

او گفت: هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین با هدف قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه‌های استان، ایجاد فضای رقابت مثبت، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های استان، آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین بهره‌گیری از این قابلیت‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلانی تاکید کرد: این جشنواره به منظور افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و پایگاه‌های خبری و با شرکت روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب رسانه‌های دارای مجوز رسمی برگزار می شود.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.