ایونز وجود ۵ هزار رقبه در استان اردبیل - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار کرد: انتخاب امین موقوفات و رقبات اگر چه در سال‌های قبل در سازمان اوقاف کلید خورده است، اما در دو سال گذشته قوت بیشتری گرفته و به عنوان یکی از راهبردهای اصلی سازمان اوقاف در نقاط مختلف کشور دنبال می‌شود.

وی افزود: وجود نزدیک به ۵ هزار رقبه در استان  ظرفیت ارزشمندی است که با بهره‌گیری برنامه محور می‌تواند نقش موثری در تقویت بنیه اقتصادی استان اردبیل ایفا کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: انتخاب هوشمندانه و آگاهانه امین موقوفات و ارائه برنامه‌های کاربردی می‌تواند در زمینه صیانت، احیاء و آبادانی رقبات راه‌گشا باشد.

ستوده تصریح کرد: یک کمیته راهبردی در استان تشکیل شده و مدیران ادارات اوقاف شهرستان‌ها و کارکنان اداره کل اوقاف استان باید در این امر خطیر به نحو احسن نقش‌آفرینی کنند.

وی بیان داشت: متولیان اوقاف مسؤولیت خطیری بر عهده دارند و امانت‌داری صفتی پسندیده است که همه ما به عنوان متولیان وقف، باید به آن عمل کرده و با جدیت کارها را انجام دهیم و به هدف سازمان اوقاف که همان یکپارچه‌سازی رقبات، درآمدها و نیات واقفان است، جامعه عمل بپوشانیم.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک امین موقوفات بتوان در راستای افزایش بهره‌وری و درآمدزایی موقوفات اقدامات خوبی انجام داد.

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.