ایونز پیشنهاد کاربران خبرآنلاین برای مدیریت بازار در آستانه نوروز - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این در حالی است که رشد قابل توجه قیمت‌ها در کنار نایابی برخی اقلام در بازار نظیر مرغ و روغن و … مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

کاربران خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که به نظر شما در شرایط فعلی، نظارت و رصد کدام بازارها ضرورت دارد و پیشنهاد شما برای مدیریت بازار در این فضا چیست؟ نظرات متعددی را اعلام کردند. هر چند بسیاری از کاربران مخلفت دخالت دولت در بازار و نظارت بر بازار بودند، اما برخی دیگر نیز نظری کاملا معکوس داشته و تاکید داشتند باید برای همه ایام سال نظارت صورت گیرد نه اینکه چنین اقدامی محدود به شب عید باشد.

کاربری به نام حسن تاکید کرده است: در میان بازار پرسروصدای شب عید به نظرم بازار میوه،البسه و کالاهای مصرفی روزمره مهمترین اولویت مسئولین باید باشد چون ایام عید و سال نو روزهای تغییر طبع و زیبایی‌های روزگار است و ادمها هم نیاز به این روی زیبای زندگی همیشه دارند.

شهاب تهرانی پیشنهاد کرده است: در خصوص میوه و تره بار، در اختیار گذاشتن رایگان وسایل نقلیه باری نهادها و وزارتخانه‌ها برای عرضه مستقیم باغداران در سطح شهرها تا پایان تعطیلات موثر خواهد بود.

برخی کاربران نیز مهار تورم، کند شدن اهنگ رشد نقدینگی و همچنین اصلاح ساختارهای اقتصادی را عامل مهم حل بحران دانسته‌اند.یکی از کاربران تاکید کرده است:  میدونین دلیل گرانی چیه؟ رشد بی رویه نقدینگی . نقدینگی را مهار کنید . تورم کنترل میشه و مشکل حل خواهد شد.

حذف مافیات و برخورد با دلالان و گرانفروشان نیز از جمله این پیشنهادات بوده است.

۲۲۳۲۲۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.