ایونز پیشنهاد کاربران خبرآنلاین/برای کاهش عوارض کرونا بخشودگی مالیاتی بدهید - آی ونز

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها به دلیل شیوع کرونا در کشور پیشنهاداتی برای تعطیلی کسب و کارها و تعطیلی شهرها ارائه می شود.

کاربران خبرآنلاین در توضیح شرایط کاهش آسیب به مشاغل پاسخ های متعددی داده اند. بابک یکی از کاربران خبرانلاین در این خصوص می‌گوید: با تعطیلات موافق هستم چون باعث ریکاوری عزیزان در قسمت بهداشت وپزشکی می‌شود تا با آرایش قوی تر در مقابله با این ویروس قرار بگیرند. البته به خاطر شرایط حاکم اقتصادی همه مردم در فشار مضاعف هستند وباید هم برای سلامتی جسم وهم روح مردم احترام وارزش قائل شد.

تعطیلی اصناف

وی معتقد است با وجود آسیب لازم است تعطیلی در دستور کار قرار گیرد.

 از سوی دیگر برخی پیشنهاد بخشودگی مالیات و عوارض را مطرح می‌کنند. محمدرضا از کاربران خبرانلاین می گوید: این مشاغل حتی وقتی باز هستند هم دچار مشکل هستند مثلا لباس فروشی، رستوران و …پس بهتره که مالیات ندن.

 این یپشنهاد با همراهی دیگران مواجه شده است. فرزاد نیز این پیشنهاد را مطرح کرده است. با این حال برخی نیز مخالفت خود را با این پیشنهاد اعلام کرده‌اند. باران معتقد است: تو رو خدا مشاغل آزاد رو تعطیل نکنید، مردم نون ندارن بخورن. نفس تون از جای گرم بلند میشه. یارانه یارانه هم نکنید، به خیلی از اقشار زیرمتوسط تعلق نمی گیره.

جعفر، کاربر دیگر خبرانلاین نیز گفته است: با سلام نیاز نیز دوباره از اول چرخ را اختراع کنیم مدل های موفقی در دنیا اجرایی شده که منجر به کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر شده بهتره دولت محترم از تجربیات سایر کشورهای موفق در این امر استفاده بکنه.

۲۲۳۲۲۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.