ایونز کنایه‌های یک استقلالی به پرسپولیس؛ اولویت نکونام پول نیست - آی ونز

دیدار استقلال و آلومینیوم اراک حواشی زیادی داشت که بیشتر معطوف به مسائل داوری بود. باشگاه استقلال بعد از بازی در بیانیه‌ای اعلام کرد از محمدرضا مهدوی داور مسابقه شکایت خواهد کرد، این در حالی است که باشگاه آلومینیوم هم اعتقاد داشت اشتباهات داوری به ضررشان بوده است. رسانه رسمی استقلال هم امروز با انتشار ویدئویی اعلام کرد که گل این تیم به حریف درست بوده و داور مسابقه درباره اعلام ضربه کرنر دچار اشتباه نشده است.

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره استقلال هم در واکنش به حواشی داوری این مسابقه گفت: بنده کارشناس داوری نیستم که بخواهم در این باره حرف بزنم ولی از کارشناسان داوری هم توقع دارم منصفانه و با عدالت کامل در این باره صحبت کنند. به طور مثال من دیدم بعد از بازی گفته‌اند کرنری که استقلال روی آن به گل رسید اشتباه بوده. بعد رفته رفته نظرشان عوض شد و امروز دیدم به اتفاق نظر گفته‌اند کرنر درست و گل استقلال هم سالم بوده است. یک پنالتی هم روی مهرداد محمدی رخ داد که داور آن را ندید و فکر می‌کنم چهارمین پنالتی فصل ما بود که دیده نشد. نمی‌خواهم جزئی حرف بزنم ولی واقعاً نسبت به این مسئله انتقاد داریم.

وی افزود: شما ببینید اتفاقات داوری چطور برای استقلال رقم می‌خورد و کار ما را برای امتیاز گرفتن سخت می‌کند ولی بعضی تیم‌ها به سادگی با اشتباهات داوری امتیاز می‌گیرند. یکی از رقبای ما تا الان ۵ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری گرفته و من تعجب می‌کنم چطور به سازمان لیگ و فدراسیون حمله می‌کنند. بهتر بود حداقل از چیزی طلبکار نباشند و هر وقت خواستند بیانیه علیه فدراسیون و سازمان لیگ بدهند، یاد اشتباهات داوری که به سودشان بوده بیفتند. الان اول لیگ است و آخر فصل مشخص می‌شود این اشتباهات چقدر روی قهرمانی یک تیم اثر می‌گذارد.

عضو هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: جنگ و دعوا نداریم ولی اگر قرار باشد اینگونه درباره مسائل باشگاه ما دخالت کنند سکوت نمی‌کنیم و پاسخگو خواهیم بود. آنها شروع کننده همه دعواها هستند. حتی وقتی مربی ما لطف می‌کند و رقم قراردادش را به خاطر رعایت سقف بودجه کاهش می‌دهد، می‌گویند مگر می‌شود یک مربی دو بار قراردادش را کاهش دهد. بله، چرا نشود؟! همانطور که می‎شود یک مربی به خاطر آپشن قراردادش قهر کند، می‌شود یک مربی هم دو بار قراردادش را کاهش دهد. اولویت جواد نکونام از روز اول پول نبوده و در این مدت تا آنجا که می‌دانم یک بار هم درباره حق و حقوق خودش حرف نزده و اگر چیزی هم خواسته مربوط به بازیکنان و دستیارانش بوده است.

خانی با انتقاد از وضعیت داوری عنوان کرد: صحبت‌های نکونام را شنیدید. من تا به حال ایشان را با چنین حالتی ندیده بودم و می‌گفت خسته شده است. ما نمی‌خواهیم داوری مثل بعضی تیم‌ها به نفع‌مان باشد، فقط خواهشاً به ضررمان سوت نزنند. ۴ پنالتی استقلال امسال دیده نشده است. در بازی مس رفسنجان تعجب کردیم چطور نیمه اول بازیکن حریف کارت قرمز مستقیم نگرفت. ما حجب و حیا داریم و چیزی نمی‌گویم، آن وقت رقبا که باخته‌ و از داوری سود هم برده‌اند، طلبکار هستند. نمونه‌اش باشگاه آلومینیوم اراک؛ اگر پنالتی مهرداد محمدی دقیقه ۷ گرفته می‌شد، نتیجه بازی چه می‌شد؟ نمی‌گوییم داور به عمد نگرفته، به هر حال صحنه را ندیده ولی دوستان حداقل طلبکار نباشند. این وضعیت و ادامه آن برای ما نگران کننده است و به عنوان یکی از اعضای باشگاه استقلال از آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال که می‌دانم چقدر دلسوز است می‌خواهم به این مسئله ورود کند. چرا مربی ما باید اینقدر مستأصل باشد؟ چرا نباید از بردهای تیمش لذت ببرد؟!

وی یادآور شد: از مجموعه تیم تشکر می‌کنم. از سرمربی تیم و اعضای کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. در باشگاه هم می‌دانیم چقدر جنگ نابرابری با بعضی باشگاه‌های پرخرج داریم. نمی‌خواهم جزئی وارد این مسئله شوم ولی توصیه می‌کنم دوستان سکوت کنند و طلبکار نباشند. همچنین بدانند اجازه دخالت یا اظهارنظر درباره مسائل باشگاه استقلال را ندارند. اگر این وضعیت ادامه داشته باشند به عنوان یک عضو هیئت مدیره حتماً از باشگاه می‌خواهم از این افراد شکایت کند.

۲۵۸ ۲۵۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها