ایونز ۱۶ درصد مشترکان استان سمنان مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید شدند - آی ونز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان با بیان این خبر گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون، تعداد ۳۱۵ هزار و ۷۹۳ قبض برای مشترکان خانگی صادر و به صورت الکترونیکی و در قالب پیامک ارائه شده است.

محمدرضا لشکری با بیان این که از زمان شروع این طرح، از مجموع کل مشترکان برق خانگی، ۴۰ هزار و ۷۹۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره مند شده اند افزود: ۱۱ هزار و ۶۶۱ مشترک روستایی نیز در شمول این طرح قرار گرفته و درکل، ۵۲ هزار و ۴۵۹ اشتراک خانگی از این تخفیف بهره مند شده اند.

وی اظهار داشت: در برق امید، مشترکان به سه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک شده و اصلاح الگوی مصرف، یکی از مهم ترین اهداف این طرح به شمار می رود.

لشکری با عنوان این که از ابتدای آبان تا به حال، ۱۶۳ هزار و ۳۰۹ مشترک استان در گروه خوش مصرف ها قرار دارند تصریح کرد: در مدت زمان قیدشده، ۷۴ هزار و ۷۵۶ اشتراک پرمصرف برای آنان صورت حساب پیامکی ارسال شده که لازم است با مدیریت مصرف برق، مشترکان خوش مصرف به جمع کم مصرف ها پیوسته و مشترکین پرمصرف نیز با تغییر رفتار مصرفی به گروه خوش مصرف یا کم مصرف سوق پیدا کنند.

۴۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.