ایونز ۳۰ درصد مدارس استان اصفهان نیاز به بازسازی دارد - آی ونز

فریدالدین عبدیزدان در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه ۳۰ درصد مدارس استان اصفهان به بازسازی و مقاوم سازی نیاز دارد، اظهار داشت: بنیاد برکت در استان اصفهان حضور فعالی دارد و پروژه های متعدد مدرسه سازی در مناطق کم برخوردار استان اصفهان را برعهده گرفته است.

وی افزود: اخیرا بنیاد برکت در روستاهای شهرستانهای نجف آباد، ورزنه، هرند، نایین وکوهپایه پروژه های مدرسه سازی را پیش می برد و در اکثر شهرستانهای استان اصفهان بالغ بر سه پروژه مدرسه سازی را در دست اجرا دارد.

۴۲ مدرسه خیرساز تحویل اداره کل آموزش و پرورش اصفهان شد
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری ۴۲ مدرسه خیرساز تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شد، گفت: مدارس خیرساز مذکور با ۲۲۵ کلاس درس و زیربنای ۴۵ هزارمترمربع و اعتبار ۷۰۴ میلیارد ریال توسط خیران اصفهانی ساخته شد. 

افزایش ۸۴ درصدی مشارکت خیران اصفهانی در مدرسه سازی
وی اضافه کرد: مشارکت خیران مدرسه ساز در سال تحصیلی گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل تر ۷۵ درصد افزایش داشته است و امسال پروژه های مدرسه سازی توسط خیران اصفهانی با رشد ۸۴ درصد همراه بوده است.

عبدیزدان با تاکید بر رسالت بنیاد برکت در محرومیت زدایی گفت: در روستاهای محروم فریدونشهر، سمیرم و نجف آباد مدارس دخترانه توسط بنیاد برکت تاسیس شد تا دختران از تحصیل محروم نمانند که می توان به مجموعه آموزشی شهید حججی در شهرستان نجف آباد اشاره کرد.  

۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.